Αίτια κακής επίδοσης και αντιμετώπισή τους

Αίτια κακής επίδοσης και αντιμετώπισή τους

Τι εννοούμε κακή επίδοση στο σχολείο;;

Κακούς βαθμούς;κακή συμπεριφορά  προς τους καθηγητές και τους συμμαθητές;

κοπάνες;αδιαφορία για διάβασμα;τι απ'όλα αυτά;;

εγώ θα ελεγα ολα μαζί!

Ας πάρουμε σαν δεδομένο παιδιά που έχουν καλή αντίληψη και αρκετά προσόντα για να έχουν καλή επίδοση στο σχολείο όμως δεν έχουν!!

Ένας βασικός λόγος ειναι τα μαθησιακά προβλήματα όπως η Δυσλεξία.

Έτσι ενω βρίσκεται μπροστά στο βιβλίο δεν μπορεΊ να διαβάσει,να καταλάβει,να γράψει σωστά ορθογραφικά και με τάξη τις σκέψεις του.

Δίνει την εικόνα του τεμπέλη και του αδιάφορου.Πολλές φορές βολεύεται πίσω απο αυτές τις ταμπέλες αφού έτσι κι αλλιώς κανείς δεν μπορεί να αντιληφθεί τις δυσκολίες του και παράλληλα αναπτύσει και μια προβληματική συμπεριφορά προς το περιβάλλον του σχολείου.

Άλλη αιτία κακής επίδοσης είναι οι ενδοοικογενειακές σχέσεις καθώς και το μεγάλο κεφάλαιο της ζωής κάθε ανθρώπου η εφηβεία.

Εφηβεία η εποχή της εκρήξεως του σώματος και του πνεύματος.!

Η αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών του θέλει άμεση παρέμβαση απο ειδικό και συνεργασία γονιών ,ειδικών και σχολείου.

Η αντιμετώπιση της δυσλεξίας ειναι μια εξαιρετικά δύσκολη υπόθεση που στηρίζεται στην βαθειά γνώση της φύσης του προβλήματος και την λεπτομερειακή διάγνωση.Με την έγκαιρη παρέμβαση και αποκατάσταση αποφεύγονται τα αδιέξοδα που θα οδηγήσουν το παιδί στην σχολική του αποτυχία.

Ο διάλογος μεταξύ γονιών και παιδιών που θα πρέπει να εχει κτιστεί απο την μικρή ηλικία θα ειναι ένας καλός οδηγός για την εφηβεία.

Ας μην ξεχνάμε οτι στη διάρκεια αυτής της ηλικιας ο νέος εχει ανάγκη απο κάποια διακριτική βοήθεια και συμπαράσταση χωρίς να αφαιρεί την πρωτοβουλία και την προσπάθεια απο τον ίδιο.

Πρέπει οι γονείς να μάθουν να ζούν με τα παιδιά τους κι οχι γι αυτά !!!

Τα προβλήματα αντιμετωπίζονται οταν τα διακρίνουμε και αυτο το επιτυγχάνουμε με παρατήρηση και αγάπη!!

 

Ειδική παιδαγωγός - ψυχολόγος

Πένυ Λαμπροπούλου