Έξι τροφές για να αυξήσετε τη σεξουαλική σας διάθεση και λειτουργικότητα

Έξι τροφές για να αυξήσετε τη σεξουαλική σας διάθεση και λειτουργικότητα

Εάν ψάχνετε εύκολους τρόπους για να ενισχύσετε τη σεξουαλική σας διάθεση, λίμπιντο και λειτουργικότητα προσθέστε σήμερα κιόλας αυτές τις έξι τροφές στη λίστα με τα ψώνια του supermarket:

 1. Ψάρια:  Το σκουμπρί και ο σολωμός έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε ω3 λιπαρά οξέα και είναι φοβερές τροφές για την τόνωση του κυκλοφορικού. ‘Τα ω3 λιπαρά οξέα βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του νευρικού συστήματος’, πληροφορεί η Dr. Barbara Bartlik, η οποία είναι καθηγήτρια ψυχιατρικής και σεξουαλική σύμβουλος και θεραπεύτρια στο Πρόγραμμα Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας του Ιατρικού Κέντρου Weill Cornell. Η καλή κυκλοφορία του αίματος και μία καλά ισορροπημένη λειτουργία του νευρικού συστήματος οδηγούν σε μεγάλη σεξουαλική ενέργεια.

 2. Καφές: Σύμφωνα με μελέτη του Πανεπιστημίου Southwestern, ο καφές διεγείρει τον γυναικείο εγκέφαλο συμπεριλαμβανομένης και της γυναικείας σεξουαλικής ορμής. Προφανώς, μία πρωινή κούπα καφέ δεν σας τονώνει και σας ξυπνάει μόνο για να πάτε στη δουλειά!! Προσοχή, όμως, καθώς η καφείνη επηρεάζει τη λειτουργία του ύπνου και καλό είναι να πίνετε καφέ με μέτρο..

 3. Συνδυασμός αποξηραμένων φρούτων, δημητριακών και ξηρών καρπών: Έρευνες έχουν δείξει ότι η L-Αργινίνη βοηθάει σημαντικά στην βελτίωση της στυτικής δυσλειτουργίας για τους άντρες και στην κυκλοφορία του αίματος για τις γυναίκες.

Άλλες τροφές που είναι πλούσιες σε L-Αργινίνη είναι τα αυγά, τα πράσινα λαχανικά, το σκόρδο, το τζίνσενγκ, η σόγια, τα ρεβίθια και οι σπόροι.

 4. Μπριζόλα: Το βόειο κρέας είναι «γεμάτο» σε περιεκτικότητα σιδήρου, βιταμίνης B, αλλά κυριότερα ψευδάργυρου, το οποίο περιορίζει την προλακτίνη η οποία είναι μία ορμόνη η οποία μπορεί να  επηρεάσει αρνητικά την γυναικεία σεξουαλική λειτουργία.. Μπορείτε να αποφύγετε τα περιττά λιπαρά και θερμίδες επιλέγοντας άπαχο κρέας μαγειρεμένο με λίγα λάδια.

 5. Μούρα: οι προσκοπίνες, οι φράουλες, τα σμέουρα, και τα βατόμουρα, περιέχουν μεγάλη ποσότητα βιταμινών C, η οποία βοηθά στην αντιμετώπιση του stress και λειτουργεί παράλληλα και ως ενισχυτής της libido. Έρευνες έχουν δείξει ότι η βιταμίνη C μειώνει την αρτηριακή πίεση και τα επίπεδα της κορτιζόλης έπειτα από μια αγχωτική κατάσταση.

 6. Σοκολάτα: Η μαύρη σοκολάτα αποτελεί μία ακόμη κατηγορία τροφής που εκτοξεύει τη σεξουαλική διάθεση. Η φαινυλαιθαναμίνη είναι ένα στοιχείο το οποίο ενθαρρύνει την απελευθέρωση ενδορφίνων, οι οποίες αποτελούν τα «χημικά της ευεξίας» που ο οργανισμός μας απελευθερώνει έπειτα από τη σωματική άσκηση. Παρόλο που οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Guelph δεν μπόρεσαν να αποδείξουν ότι η σοκολάτα αποτελεί όντως αφροδισιακή τροφή, τα σάκχαρα που περιέχει προκαλούν την απελευθέρωση σεροτονίνης και ενδορφίνης από τον εγκέφαλο βελτιώνοντας την διάθεση μας, και μαζί με αυτήν τη σεξουαλική μας διέγερση.

 http://health.yahoo.net/articles/nutrition/6-ways-sex-it-supermarket